חמישה יתרונות בריאותיים של תמר מג'הול

תמר מג'הול הוא זן של דקל שמקורו במרוקו, הגדל בעיקר במזרח התיכון ובצפון אפריקה. תמר זה מכונה "מלך התמרים" וידוע בעיקר בזכות גודלו, טעמו המתוק ומרקמו הרך והבשרני. המג'הול מוכר כיום כפרי פיתוח ישראלי. ישראל היא היצואנית הגדולה בעולם של תמרי המג'הול ורוב היצוא מגיע מבקעת הירדן והערבה, שכן תנאי יובש וחום מאפשרים לפרי לעבור את שלבי ההבשלה בצורה אידיאלית. תמר מהג'ול הוא לא רק מתוק וטעים, הוא גם בריא מאוד. הנה חמישה יתרונות בריאותיים באכילת תמר מהג'ול:

1. תחליף בריא ומשביע לממתקים
מרגישים צורך עז במשהו מתוק? תמר מהג'ול הוא תחליף נפלא לממתקים משמינים ולא בריאים. הוא דל שומן, מכיל 57 קלוריות בלבד בתמר מהג'ול גדול וכ-275 קלוריות ל-100 גרם.
המרקם של התמר הוא כמו של סוכריית טופי אבל מקבלים ממנו עושר תזונתי שכולל ויטמין B, מינרלים, נוגדי חמצון וסיבים תזונתיים. אם זה לא מספיק, הסוכר של התמרים נספג בדם באופן איטי וכך כך נוצרת תחושת
שובע לזמן ארוך יותר.

2. מסייע למערכת העיכול ולתחושת שובע
הסיבים התזונתיים בתמר מהג'ול מונעים עצירות. הסיבים ונוגדי החמצון יכולים להגן כנגד סרטן באמצעות הגברת פעילות של תאי הדם הלבנים.

3. מגן על הלב וכלי הדם
תמר מהג'ול מכיל פוליפנולים, נוגדי חמצון שפוגעים בכולסטרול, מגנים על התאים בגוף ומסייעים להאט את קצב ההזדקנות. הפוליפנולים שמצויים בתמר יכולים לסייע במניעת תהליכים המובילים להתפתות טרשת העורקים, מחלה שיכולה להוביל להתקף לב או לשבץ מוחי.

4. מספק אנרגיה ויעיל לפעילות גופנית
תמרים מכילים פחמימות זמינות שמספקות אנרגיה לפעילות גופנית. היתרון הגדול בתמר הוא שאינו מכביד על מערכת העיכול ולכן אפשר לאכול אותו ממש לפני אימון ואפילו במהלכו. כמובן גם בסיומו של אימון תמר הוא מקור אנרגיה יעיל לשיקום הגוף.

יתרון נוסף הוא שהתמרים לא זקוקים לקירור ולכן ניתן לשאת אותם בזמן אימון ולקבל זריקת אנרגיה בעת הצורך. תמר מהג'ול הוא אלטרנטיבה בריאה בהרבה מאשר חטיפי אנרגיה העשירים בסוכר וקמח.

5. שומר על העצמות
אכלו ארבעה תמרים בלבד ביום ותזכו בכמות סידן השווה לשליש כוס חלב ושישית מכמות המגנזיום המומלצת ביום. עסקה משתלמת, לא? אוכלים תמר מהג'ול מתוק ועל הדרך מחזקים את העצמות ושומרים על בריאות הגוף.

תמר מג'הול איכותי קונים בענק הפיצוחים

רוצים לקבל עד הבית תמר מהג'ול סופר ג'מבו באיכות הטובה ביותר בארץ? ענק הפיצוחים אונליין היא חנות אינטרנטית המביאה אליכם תמרי מהג'ול ישירות משוק לוינסקי בתל אביב. טרי, מתוק, בריא ובמחיר הזול ביותר בארץ. קליק אחד ואתם מתחילים ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שיש לתמר מהג'ול להציע. כדאי גם להרגיל את הילדים לתזונה בריאה יותר – פחות ממתקים, יותר תמרים.

אולי תצטרכו

לקוחות יקרים

ההזמנות שהתקבלו ויתקבלו החל מהיום (16/04/2024) בשעה 10:00 יסופקו לאחר חג הפסח.

תודה על ההבנה.

לקוחות יקרים

ההזמנות שהתקבלו ויתקבלו החל מהיום (16/04/2024) בשעה 10:00 יסופקו לאחר חג הפסח.

תודה על ההבנה.

דילוג לתוכן