היתרונות הבריאותיים של אגוזים טבעיים

אגוזים טבעיים הם אחד המאכלים הבריאים והמזינים ביותר.

הם יכולים להוות נשנוש בריא וכמו כן משתלבים נהדר במתכונים רבים.מומלץ לגוון באכילת אגוזים מסוגים שונים מאחר שהיתרונות הבריאותיים של האגוזים הם רבים ומגוונים. מאמר זה ידגיש את הפן הבריאותי של אגוזים טבעיים פופולריים.

אגוזי מלך

מלך האגוזים אמנם בעלי 65% שומן ו-670 קלוריות ל-100 גרם, אבל יש לו סגולות בריאותיות רבות. קודם כל, למרות המספרים הנ"ל מחקרים לא מצאו קשר בין אגוזי מלך להשמנה.אגוזי מלך מכילים כמות גבוהה של אומגה 3 ומסייע לבריאות הלב וכלי הדם. הוא מסייע בהפחתת רמת הכולסטרול הרע, שמירה על קצב לב תקין והפחתת תהליכים דלקתיים.אגוזי מלך תורמים לתחושת שובע ומומלץ לאכול כשמונה אגוזי מלך ביום. ההמלצה תקפה עוד יותר כאשר לוקחים בחשבון שאגוזי מלך מסייעים גם להתפתחות המוח ולחידוד יכולת הריכוז.אגוזי ברזיל ידועים כמקור עשיר של סלניום, אחד המינרלים החשובים לתפקוד מיטבי של המערכת החיסונית, מסייע באנמיה, נוגד חמצון ומסייע בטיהור הגוף מחומרים רעילים.

אגוזי ברזיל

אגוזי ברזיל מכילים אומגה 6, חלבון, נוגדי חמצון, אשלגן, מגנזיום ועשירים בברזל. האגוזים מכילים כ-700 קלוריות ל-100 גרם וכ-68% שומן.האגוזים עשירים גם בנחושת וסלניום ובכך מאפשרים איזון הורמונלי. אכילה של שלושה עד ארבעה אגוזי ברזיל ביום מספקת לגוף את הצריכה המומלצת של סלניום, מינרל אשר על פי מחקרים מסייע במניעת סרטן הריאות, סרטן הערמונית וסרטן המעי הגס.

אגוזי קשיו

הקשיו מכיל כמות כפולה של ברזל, יותר פחמימות ופחות שומן בהשוואה לאגוזים אחרים. אגוזי קשיו שומרים על המערכת החיסונית ויכולים לסייע גם בהפחתת הסיכוי לסרטן מעי הגס ובהורדת לחץ הדם. מומלץ לצרוך עד חמישה אגוזי קשיו ביום.

אגוזי פקאן

הפקאנים מכילים פחות חלבון ויותר שומן (75%) ביחס לאגוזים אחרים, אך זה לא עושה אותם ללא בריאים. העניין הוא שבשל הערך הקלורי הגבוה שלהם (700 קלוריות ל-100 גרם) יש לצרוך אותם במינון נמוך כדי לא להשמין.

אגוזי פקאן עשירים בסיבים תזונתיים, מגנזיום, סלניום ואבץ, והם תורמים לתקינות מערכת החיסון. הם גם מכילים חומצה אולאית אשר תורמת להורדת רמת הכולסטרול ולחץ הדם. בנוסף, הם מכילים חומר צמחי שעשוי להקל על סימפטומים של הגדלה שפירה של בלוטת הערמונית, כך שאגוזים אלה תורמים לבריאות הגבר.

אגוזים טבעיים קונים בענק הפיצוחים

רוצים לקבל עד הבית את האגוזים הטבעיים הטובים ביותר בארץ? ענק הפיצוחים אונליין היא חנות אינטרנטית המביאה אליכם אגוזים טבעיים ועוד שלל פיצוחים, פירות יבשים וחטיפים. טרי, מתוק, בריא ובמחיר הזול ביותר בארץ.קליק אחד ואתם מתחילים ליהנות מכל היתרונות הבריאותיים שיש לאגוזים טבעיים להציע.

אולי תצטרכו

דילוג לתוכן